30 July 2017

London Travel Diary

I told you about our recent UK travel in my previous posts, and however our destination was Dover, we were able to go to other places, too, for example London on Saturday. We passed through this city last year but we only saw a few things from the bus then. This travel diary won't be long, as the rain washed our sightseeing away. Typical. Nevertheless it was a great experience, we had a lovely time.

Az előző bejegyzésekben írtam róla, hogy az Egyesült Királyságban jártunk nemrég, és bár Dover volt az úti célunk, más helyekre is mentünk, így például szombaton Londonba látogattunk. Tavaly átutazóban voltunk már itt, de akkor csak a buszból láttunk néhány dolgot. Nem lesz hosszú a beszámoló, ugyanis a városnézést sajnos elmosta az eső. Tipikus. Ennek ellenére így is nagy élmény volt, jól éreztük magunkat.

We started at Buckingham Palace, then went to the nearby St James's Park, and we had our packed lunch on a bench. It started to rain at that time, so we fled to the underground and travelled to the Trafalgar Square, where we looked around and took a little walk. After that we headed to the bank of the Thames to see the Parliament and the Big Ben. Unfortunately it was raining again, when we arrived with the metro, so we went to Oxford Street to shop instead. What a coincidence, the metro station -where we took off- was opposite to a Primark, therefore we went in, and I bought a few stuff which I will show you in my next post.

A Buckingham Palotánál kezdtünk, innen a közeli St James's Parkba vettük az irányt, és a padokon ülve megettük az előre csomagolt ebédünket. Ekkor kezdett el esni az eső, ezért a metróba menekültünk, és a Trafalgar térig utaztunk, ahol nézelődtünk kicsit és sétálgattunk. Majd ismét metróra szálltunk, hogy elmenjünk a Temze partjára megnézni a Parlamentet és a Big Bent. Sajnos azonban mire odaértünk, újra szakadni kezdett az eső, úgyhogy inkább kerestünk valami fedett dolgot, és elmentünk az Oxford Streetre vásárolni. Micsoda véletlen, a megállóval szemben - ahol leszálltunk- pont egy Primark volt, így oda tértünk be a vizes időjárás elől, és vásároltam pár apróságot, amit a következő bejegyzésben meg is mutatok.

Finally we had a lovely dinner at the Garfunkel's restaurant, where I ate a vegetarian hamburger and drank a cappuccino with a heart on top.

Végül egy vacsorával zártuk a londoni kirándulást a Garfunkel's étteremben, ahol én vegaburgert ettem és szívecskével díszített cappuccinót ittam.

I really enjoyed London despite of the huge crowd. I hope that I will have the opportunity to see more of it. Read my Dover and Canterbury travel diaries as well!

Nekem nagyon tetszett London az óriási tömeg ellenére is. Remélem, lesz még lehetőségem többet is látni belőle. Olvassátok el a doveri és canterbury-i beszámolóimat is!

Love,

2 comments:

1. A londoni eső... a múlt héten voltatok? Egész Európa megkapta ezt a fincsi időjárást. Mi Ausztriában kirándultunk, hát képzelheted a hegyekben milyen idő volt. Persze ahogy hazajöttem az irodába, 35 fok... tipikus :D
    Az élménybeszámolód remek! Én anno felmásztam az oroszlánokra a trafalgar téren, hát nem volt egyszerű...

ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :) Ó, biztos nagyon durva volt ez az idő a hegyekben! :O Nekünk azt mondták, nem szabad felmászni az oroszlánokra XD Bár gondolom ez benne a pláne :P