28 May 2014

Roman Holiday | Római Vakáció

I had mentioned earlier that I was going to Italy for a few days. I am back and here are the awaited pictures about my little trip. I took A LOT OF PICTURES and I tried to select a few to show you. I hope you will enjoy! :)

Korábban említettem, hogy pár napot Olaszországban fogok tölteni. Már visszaérkeztem, és itt vannak a várva-várt képek a kis utazásomról. RENGETEG KÉPET készítettem, és megpróbáltam kiválogatni Nektek néhányat. Remélem, tetszeni fog! :)

This was my very first flight. It was a huge experience, I really enjoyed it and I was fine. The plane departured at 6.30 am from Budapest Ferihegy 2B Terminal. It took about 1,5 hour to arrive at Ciampino, Rome.

Életemben először utaztam repülőgéppel. Hatalmas élmény volt, nagyon élveztem, és egyáltalán nem viselt meg. A gép Budapest Ferihegy 2B Terminálból indult reggel 6.30-kor. Körülbelül 1,5 óra alatt oda is értünk a római Ciampino reptérre.

Our first flight with Diana.
Budapest

Italy |Olaszország
Ciampino Airport / Ciampino Repülőtér
We went to Pomezia (near to Rome) for a women conference from Friday afternoon to Sunday noon. We stayed at Hotel Selene****.

Pomeziába (Róma közelébe) mentünk egy női konferenciára. Péntek délutántól vasárnap kora délutánig szálltunk meg a Hotel Selene****-ben.

The food was very great.
Az étel nagyszerű volt.

We love lasagna | Nagyon szeretjük a lasagnát

Some of the girls found out about my blog and Marta asked me to make a braid for her.

Néhány lány tudomást szerzett a blogomról, és Marta megkért, hogy készítsek neki egy fonatot.

Átlós holland fonás Martaval.
An outfit of the day:
Egy napi szett:

T-Shirt/Póló: New Look (Háda)
Skirt/Szoknya: Primark (Háda)
Belt/Öv: Háda
Cardigan/Kardigán: H&M
Gifts from the conference | Ajándékok a konferenciáról
We travelled to Rome on Sunday afternoon. We stayed at Hotel American Palace Eur****.

Vasárnap délután átutaztunk Rómába, itt az American Palace Eur Hotelben**** szálltunk meg.

On that evening we went to the Spanish Steps.
Még aznap este metróval elmentünk a Spanyol Lépcsőhöz.

Piazza di Spagna

Opposite the steps there was the famous roman street with shops of high-end fashion brands: Via dei Condotti.

A lépcsővel szemben volt a híres római utca, amely tele van a nagy divatmárkák üzleteivel: Via dei Condotti.

The food was good in this hotel too. I really enjoyed the Italian cuisine.
Ebben a hotelben is finom volt az étel. Nagyon élveztem az olasz konyha ízeit.

Breakfast / Reggeli
Dinner / Vacsora
On Monday we went to a short sightseeing. We did not have much time so we only could see a few of the sights.

Hétfőn megnéztünk egy-két látványosságot Rómában. Sajnos nem volt sok időnk, így csak néhányhoz jutottunk el.

Porta San Paolo
Piramide di Caio Cestio
Vittorio Emanuele II Monument
Foro di Traiano

Colosseo

COLOSSELFIE by Diana

Foro Romano

Piazza del Campidoglio

If you are in Rome you must try the food in Er Baretto De Romano. It is a little bar in the Via del Campidoglio. They food are very delicious.

Ha Rómában jártok, muszáj kipróbálnotok az Er Baretto De Romano-t. Ez egy kis bár a Via del Campidoglio-n. Nagyon ízletes az étel, amit készítenek.

We came home on Monday evening. The plane departured at 18.10 from Ciampino, Rome. The sky was quite clear so we could see the islands of Croatia. It was amazing looking at them from above.

Hétfő este utaztunk haza. A repülő 18.10-kor indult a ciampino-i reptérről. Az ég elég tiszta volt, így láthattunk néhány horvát szigetet. Csodálatos volt felülről szemlélni őket.

Croatia / Horvátország

Budapest
Souvenirs
Have you ever been in Italy or would you like to go there?

Ti jártatok már Olaszországban? Vagy szeretnétek elutazni oda?

Ciao,

11 comments:

1. Még nagyon rég voltam Bibionéban, de idén ősszel szeretnék eljutni Rómába, így nagyon jókor jöttek a képeid, mert most már tudom, hogy nem hagyhatom ki, és remélem, összejön :-)

Replies
    1. Szurkolok Neked, hogy el tudj menni! Jó élmény! :)

Delete
  2. Én is Bibionéban voltam kétszer, nagyon élveztem, a képeidtől egészen nosztalgikus hangulatom támadt :)

ReplyDelete
  3. Sajnálom, hogy nem volt egy picurival jobb időtök, de a képek így is szuperek :) Imádom Olaszországot, már többször voltam, bármikor átköltöznék, de elérhetőbb álmom egy Toszkán körút.

Replies
    1. Én is úgy jöttem haza, hogy simán tudnék ott élni. :)

Delete
  4. Csodálatos helyen voltál :3 Még nem jártam Olaszországban, de rajta van a bakancslistán :)

ReplyDelete
  5. Gyönyörűek a képek! Róma nekünk kimaradt, inkább a tengerpartra jártunk Olaszországban, de a Fórum és a Colosseum látványa utazásra csábít. Egyébként nagyon tetszenek az utazós szettjeid :)

Replies
    1. Szívesen elmentem volna a tengerpartra is. ;) Ha lesz lehetőségetek, nézzétek meg Rómát is! :)